loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود سریال نهنگ ابی قسمت هشتم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 387 سه شنبه 20 فروردین 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

متن آهنگ هوروش بند با نام دلم پریشونه

من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون
من کور بشم ای کاش جلو چشامه خاطره هامون
هی یادت میادش میذاشتی با عشق سر روی شونم
تو صدام میکردی بهت میگفتم دردت به جونم
مثل موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه
چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی
مثل موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه
چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

نه بارون نه دریا نه جاده نه ابرا میدونن چی میخوام من از دار دنیا
نبودی ببینی چی اومد سر من بیا غنچه کن باز گل نیلوفر من
مثل موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه
چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی
مثل موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه
چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام