loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ ای خدا دیگه دنیا واسه من تاریکه

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 1776 جمعه 29 تیر 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ قدیمی و قشنگ ای خدا دیگه دنیا واسه من تاریکه+متن آهنگ

پیشنهاد می کنم این آهنگ قدیمی رو حتما دانلود کنید

متن آهنگ ای خدا ای خدا

دیگه دنیا واسه من تاریکه
زندگی کوره راهی باریکه
آخر قصه ی من نزدیکه
این منم از همه جا وا مانده
از همه مردم دنیا رانده
رانده و خسته و تنها مانده
ای خدا ای خدا ای خدا
عشق بی غم توی خونه
خنده های بچه گونه
به دلم شد آرزو
بازی عمرمو باختم
کاخ امیدی که ساختم
عاقبت شد زیر و رو
ای خدا ای خدا ای خدا
تو بر من ای فلک
بیداد کردی
دل شاد منو ناشاد کردی
شکستی در گلویم
شوق آواز را
نصیبم  ناله و فریاد کردی
ای خدا ای خدا ای خدا

متن آهنگ ای خدا ای خدا

 

دانلود آهنگ ای خدا ای خدا با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام