loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 466 یکشنبه 19 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ غمت نباشه از مهراد جم

متن آهنگ غمت نباشه از مهراد جم:

دلم میخواد با تو یه جای دورو که 
نباشه هیشکی خودت میدونی که
الهی کور بشه نبینه اونی که
عشق میون ما رو
اگه دلت بخواد بری نمیذارم اصلا عشقم زوریه نمیشه که از من
دل بکنی بری از همه تو سری ببین کار خدارو
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
از تو دور بمونه چشای بد اون نگات همه رو دیوونه کرد ضربان دلم با تو رو صد
نفسم میره واست جایی رفتی زود برگرد ...
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم
غمت نباشه من عاشقتم حواست به عشقت باشه یکم کاریت نباشه تو فقط بخند با تو مجنونم
چشای تو منو برده تا عشق چیکار کردی انقد میخوامت زندگیمو زدم به نامت به تو مدیونم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام