loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ تنگ غروب دل من بدجوری تنگ میشه برات

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 451 یکشنبه 19 خرداد 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ تنگ غروب دل من بدجوری تنگ میشه برات+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

متن آهنگ اختصاصی از وب سایت حس لاو:

تنگ غروب دل من بدجوری تنگ میشه برات

چه ساده پاک کردی منو از دفتر خاطره هات

چه ساده پاک کردی منو از دفتر خاطره هات

خیلی دلم گرفته که نموندی تو کنار من

حتی تو آسمونمو ستاره ای برای من

حتی تو آسمونمو ستاره ای برای من

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگیم

اشکامو جاری کرده رو دفتر همیشگی

دانلود آهنگ تنگ غروب دل من حسین عامری

❤غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگیم❤

اشکامو جاری کرده رو دفتر همیشگی

خیلی بدی کردی به من بدون که یادم نمیره

این کاری که تو کردی از خاطر آدم نمیره

تو همه ی فکر منی چرا میری دل میکنی

از همه ی خاطره هات داری منو خط میزنی

از همه ی خاطره هات داری منو خط میزنی

غروب سرد لعنتی آتیش کشید به زندگیم

اشکامو جاری کرده رو دفتر همیشگی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام