loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ میترسم از منصور فروزش

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 4041 دوشنبه 16 شهریور 1394 نظرات (2)

 آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی منصور فروزش به نام میترسم+متن اهنگ +کد پیشواز

(پیشهناد ویژه برای دانلود)

 

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

می ترسم ، می ترسم نتونی بسازی باهام
کلافت ، کلافت کنم با خود خواهیام
که رد شی ازم ، کم بیاری بری
که قهرت بگیره ، بگیره … بذاری بری
من احساسی ام ، درک من مشکله
عجینم با هر چی به جز حوصله
یه وقتایی که پرت و ناراحتم
نباید برنجی که کم صحبتم
همیشه ، هیمشه باهام سرد بودن همه
یه کم خوبی ام دارم اما کمه
پز از اشک و احساس بی منتم
باهام خوب باشی باهات راحتم
اگه پا به پام راه بیای بی دریغ
صبوری کنی و پشیمون نشی
بتونی بمونی قسم میخورم
که از اعتمادت پشیمون نشی
من احساسی ام ، درک من مشکله
عجینم با هر چی به جز حوصله
یه وقتایی که پرت و ناراحتم
نباید برنجی که کم صحبتم

 

دانلود آهنگ

 

 

کد پیشواز میترسم از منصور فروزش : 4418452

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تنها دختر غریب در تاریخ 1394/06/21 و 9:05 دقیقه ارسال شده است

ممنون
پاسخ : خواهش

این نظر توسط گندم در تاریخ 1394/06/17 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

http://etrat-1394.blogfa.com/شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام