loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی و عاشقانه  آهنگ میرمو از مسیح+متن آهنگ پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید   برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنیدمیدونی که میرمو کم میکنم شرمو من میکشم این

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 1283 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده زیبا احساسی و عاشقانه  آهنگ میرمو از مسیح+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ میرمو از مسیح

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

میدونی که میرمو کم میکنم شرمو

من میکشم این قلبمو بی معرفت
تو میشی سرحال منم خستم از نعره هات

من بودم عروسک تو دستات بی معرفت
تو نیا فعلا این وری من نمیخوام دلمو تو باز ببری
نه نمیدونی حتی یکم قدر منو

نه نمیدونی هر کی رسید ضربه زد
کی بود که نازتو خرید این دلم

که فکر کردی از همه سری
نه نمیدونی حتی یکم قدر من

نه نمیدونی هر کی رسید ضربه زد
میرمو میرمو آره دیوونمو کم میشه شرمو

میکشم قلبمو بی معرفت
هر وقت هوس کردی میای آخه تو فکر کردی من با خیلی ها

که تورو دوست دارن خیلی زیاد مشابهم
تو بری من میمیرم آره قلبمو پس میگیرم

من تو جوونی بی تو پیرم من میمیرم
تو نیا فعلا اینوری نه نمیخوام دلمو تو باز ببری

نه نمیدونی حتی یکم قدر من
نه نمیدونی هرکی رسید ضربه زد
کی بود که نازتو خرید این دلم

که فکر کردی از همه سری
نه نمیدونی حتی یکم قدر من

نه نمیدونی هر کی رسید ضربه زد
میرمو میرمو آره دیوونمو

کم میشه شرمو میکشم قلبمو
میرمو میرمو آره دیوونمو

کم میشه شرمو میکشم قلبمو بی معرفت

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام