loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ کاش می مردم از پرهام ابراهیمی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 2948 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (1)

آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی  کاش می مردم از پرهام ابراهیمی+متن آهنگ

bTab.ir KartPostal 48710016

 


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

کاش می مردم  ولی چشمام نمیدیدن این روزا رو

این روزایی که با گریه میگذرونم لحظه ها رو

منو میبرن تا مردن این دقیقه های غمباد

انگاری مسلسل غم دلمو بسته به رگبار

کاش میمردمو چشامو رو همه دنیا میبستم

بی تو دیگه نمیدونم واسه ی چی زنده هستم

دیگه هیچ بهونه ای نیست واسه ی زندگی کردن

وقتی که چشمای نازت پیش من بر نمی گردن.

کاش میمردم ولی قلبت اینجوری پسم نمیزد

کاش به این عاشق خسته این همه بدی نمی کرد

کاش دلت می سوخت به حالم

کاش یکم منو میفهمید حال و روز این روزامو

کاش کی چشمای تو میدید

. کاش میمردم ولی قلبت این جوری پسم نمیزد

کاش به این عاشق خسته این همه این همه بدی نمیکرد

 کاش دلت می سوخت به حالم

 کاش یکم منو میفهمید حال و روز این روزامو

کاش کی چشمای تو میدید.چی به روز من آوردی تو چیکار کردی با قلبم

که دیگه از زنده بودن تا همیشه توبه کردم کاش میمردم چشامو رو همه دنیا میبستم

 من میخوام برم از این جا من از این زندگی خستم. کاش میمردم

ولی قلبت اینجوری پسم نمیزد کاش به این عاشق خسته این همه بدی نمی کرد

کاش دلت می سوخت به حالم کاش یکم منو میفهمید حال و روز این روزامو کاش کی چشمای تو میدید.

 

 

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/10/18 و 0:56 دقیقه ارسال شده است

یه آی دی تلگرام بده یه قالب خوب برا وبت سراغ دارم
پاسخ : Hess_gham


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام