loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ تنهایی از محمدرضا اذری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 1840 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (5)

آهنگ فوق العاده احساسی عاشقانه وغمگین تنهایی از محمدرضا اذری+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

تنهایی

 

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

میگذره دل از گناهت، ولی پیشت نمیمونم
درد و گریه دیگه بسه، کم آوردم نمیتونم

تو که احساسی نداری، با دلت کاری نداری
عشق کهنتو عزیرم دیگه یادت نمی یاری

اگه تنها بمونم بهتره، توی تنهایی بسوزم بهتره
لااقل تنهایی همدم منه، میدونم از دلم نمیگذره

با دلم همیشه بازی میکنی، من ساده تورو باورم میکنم
بازی زود تموم میشه، تنهام میشم، تو خیالم تورو پر پر میکنم

تو که احساسی نداری، با دلت کاری نداری
عشق کهنتو عزیزم، دیگه یادت نمیاری

اگه تنها بمونم بهتره، توی تنهایی بسوزم بهتره
لااقل تنهایی همدم منه، میدونم از دلم نمیگذره

 

دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحید در تاریخ 1396/05/04 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

عالی بود. سپاس

این نظر توسط koorosh byazdi در تاریخ 1394/11/18 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود مرسی.
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط مجتبی در تاریخ 1394/11/17 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

عااااااااالی بود
پاسخ : ممنون

این نظر توسط پریناز در تاریخ 1394/11/14 و 2:58 دقیقه ارسال شده است

سلام عالی بود ممنونم

این نظر توسط سایت سرگرمی در تاریخ 1394/11/12 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستم

سایت خیلی خوبی دارید

قالبش فقط کمی سنگینه

موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام