loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ منو ببخش از مرجان کندی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 34940 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (3)

آهنگ فوق العاده احساسی و عاشقانه و بسیار زیبای مرجان کندیمنو ببخش (دلت نگیره)+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید 

مرجان کندی 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

تورو به خدا برا من مواظب خودت باش

گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش

غصم میشه اگه بفهمم داری غصه میخوری

شکایت از کسی نکن بااینکه خیلی دلخوری

دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

دلم گرفته میدونی ازهم جداکردنمون

دل نگرونتم همش اگه خطاکردم ببخش

بازم منو بخاطر تموم خوبیات ببخش

منو ببخش منو ببخش

اصلا فراموشم کن و فک کن منو نداشتی

اینجوری خیلی بهتره بگو منونخواستی

برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری

اگه تو تنها بمونی باکسی کاری نداری

دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

دلم گرفته میدونی ازهم جدا کردنمون

دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

بازم منو بخاطر تموم خوبیات ببخش

منو ببخش منو ببخش

 

تورو به خدا برا من مواظب خودت باش

گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش

غصم میشه اگه بفهمم داری غصه میخوری

شکایت از کسی نکن بااینکه خیلی دلخوری

دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

دلم گرفته میدونی ازهم جداکردنمون

دل نگرونتم همش اگه خطاکردم ببخش

بازم منو بخاطر تموم خوبیات ببخش

منو ببخش منو ببخش

اصلا فراموشم کن و فک کن منو نداشتی

اینجوری خیلی بهتره بگو منونخواستی

برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری

اگه تو تنها بمونی باکسی کاری نداری

دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون

دلم گرفته میدونی ازهم جدا کردنمون

دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش

بازم منو بخاطر تموم خوبیات ببخش

منو ببخش منو ببخش

 

 

دانلود آهنگ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Pani در تاریخ 1395/08/21 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

Chera downlod nemishe ?😢
پاسخ : میشه

این نظر توسط مدل لباس و عکس بازیگران در تاریخ 1394/11/19 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

سلام

به سایت مدل لباس دعوت شدید

موفق باشید
پاسخ : ممنون

این نظر توسط فتانه انصاری در تاریخ 1394/11/14 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

سلام
من لینکتون کردم
من با همین تبادل لینک و تبادل بازدید رتبم شده 3400 و هر روز کمتر میشه
شما هم منم با عنوان رمان جدید و لینک:
www.roman98.in لینک کنید
http://s6.picofile.com/file/8236858650/vqc5o7slowg27b812tnt.gif
این بنر منه و تمایل داشتید شما هم بنرتون بدید بزارم
سیستم کسب درامد از پاپ اپ گذاشتی
دوست داشتی تبادل نیوتب میکنم
و البته من کاربرام دائمی هستند و چند روز شاید صفحتو ببندن
اما کم کم سر میزنن و بازدید میکنن
و تبادل نیوتب هم میکنم و سایت بدی ندارم
به زودی تو سایت های میهن بک لینک لینک میشم اخه قراره براشون نویسندگی کنم
بازدید بیشتر به نفع هر دو هست


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام