loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 504 سه شنبه 20 فروردین 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی +متن

 بمون پیشم که تلخ این جدایی از مرتضی جعفرزاده

متن ترانه :

بمون پیشم که تلخ این جدایی

کمر خم میشه زیر بی وفایی

کمر خم میشه زیر بی وفایی….

نبودی که ببینی بی ستارم

ببینی جز تو من کسی ندارم

آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی

ببینی جز تو من کسی ندارم

همه دنیا شدن خوردن یا حسرت یار

تا کی گریه کنم من با دل زار

آهنگ ظلم دنیا از ناصر یعقوبی

خدایا یار من از من جدا شد

خرابش بر من مجنون بنا شد

خرابش بر من مجنون بنا شد

آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی

بمون پیشم که تلخ این جدایی

کمر خم میشه زیر بی وفایی

کمر خم میشه زیر بی وفایی….

نبودی که ببینی بی ستارم

ببینی جز تو من کسی ندارم

آهنگ بمون پیشم که تلخ این جدایی

ببینی جز تو من کسی ندارم

همه دنیا شدن خوردن حسرت یار

تا کی گریه کنم من با دل زار

خدایا یار من از من جدا شد

خرابش بر من مجنون بنا شد

خرابش بر من مجنون بنا شد

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام