loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ دل کندم از پویا سالکی

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 565 یکشنبه 03 بهمن 1395 نظرات (0)

هنگ فوق العاده غمگین احساسی عاشقانه و غمگین دل کندم از پویا سالکی +متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ دل کندم از پویا سالکی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

تو دلت کجاست و پیش کی
یه روز با من یه روز اون یکی
اگه اینه تمومه زندگیت
تو بمون و این زندگی
دیگه فرقی نداره رفتنت
زدم به بیخیالی کشتمت
چه اشتباهی بود خواستنت
حالا به روزگار میدمت
خودم به روزگار میدمت

دل کندم از اونی که عاشقم نبود
حرفاش فقط تو ادعا خلاصه بود
دل کندم از اونی که عاشقم نبود
حرفاش فقط تو ادعا خلاصه بود


منم بدون تو دوباره زندگیم و میسازم
دیگه از این به بعد فکرتم از سرم میندازم
سرم و بالا میگیرم من که مثل تو نبودم
وقتی که نمیدونستی تا کجا پشت تو بودم

سرم و بالا میگیرم من که مثل تو نبودم
وقتی نمیدونستی تا کجا پشت تو بودم
دل کندم از اونی که عاشقم نبود
حرفاش فقط تو ادعا خلاصه بود
دل کندم از اونی که عاشقم نبود
حرفاش فقط تو ادعا خلاصه بود

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام