loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ اون دیگه نمیاد از وحید پوری

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 526 چهارشنبه 20 بهمن 1395 نظرات (0)

آهنگ فوق العاده غمگین احساسی و عاشقانه اون دیگه نمیاد از وحید پوری+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

دانلود آهنگ اون دیگه نمیاد از وحید پوری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره
یه وقتا خیلی دیره دلم صداشو میخواد

شبا خوابم نمیره روزا دلم میگیره
یه وقتو خیلی دیره دلم صداشو میخواد
دلم صداشو میخواد چشام نگاشو میخواد
ولی داره ساده میره
دلم هواشو کرده هوای خونه سرد
محاله بر نگرده بخواد بیاد میتونه
خودش اینو میدونه دلم یه دنیا درده.

عکساش دونه دونه تو خونه هنوزم زیر تختته
اون دیگه نمیاد بهونه نگیر میدونم سختته
بهونه نگیر میدونم سختته
شب هارو نشستی یه عمری به پاییش
سوختی وقتی دیدی حسودا اون ازت بریدنش

جدای گریه داره دلم گرفت دوباره با قلب پاره پاره
قد شکونش که میدونم این محاله دیگه دوم بیاره
یه دنیا غسه داری

عکساش دونه دونه تو خونه هنوزم زیر تختته
اون دیگه نمیاد بهونه نگیر میدونم سختته
بهونه نگیر میدونم سختته
شب هارو نشستی یه عمری به پاییش
سوختی وقتی دیدی حسودا اون ازت بریدنش

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام