loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ واسه چی زنده باشم وقتی نیستی پیشم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 914 چهارشنبه 03 مرداد 1397 نظرات (0)

آهنگ غمگین و عاشقانه  واسه چی زنده باشم وقتی نیستی پیشم+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود

واسه چی زنده باشم وقتی که نیستی پیشم
چرا باید فقط غم حال منو بپرسه

خرابه حال من باز  نگام فقط به قرصه
واسه چی زنده باشم
وقتی که نیستی پیشم
عذاب رفتن تو تیشه زده به ریشم
نمیشد باور من یه روز تنهام بذاری
از هیچ کسی ندارم دیگه من انتظاری
از هیچ کسی ندارم دیگه من انتظاری

عذاب رفتن تو تیشه زده به ریشم
نمیشد باور من یه روز تنهام بذاری
از هیچ کسی ندارم دیگه من انتظاری
از هیچ کسی ندارم دیگه من انتظاری

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

برچسب ها دانلود آهنگ غمگین 98 , دانلود آهنگ غمگین جدید 98 , دانلود آهنگ سوزناک 97 , دانلود آهنگ سوزناک 98 , واسه چی زنده باشم😔 وقتی که نیستی پیشم😢 عذاب رفتن تو تیشه زده به ریشم😭 , اهنگ واسه چی زنده باشم وقتی ک نیستی پیشم , دانلود اهنگ واسه چی زنده باشم وقتی ک نیستی پیشم , اهنگ چرا باید فقط غم حال منو بپرسه , دانلوداهنگ واسه چی زنده باشم وقتی که نیستی پیشم , تو که یه روزی بودی فقط مخاطب من , دانلود اهنگ کامل واسه چی زنده باشم , واس چی زنده باشم وقتی که نیستی پیشم , آهنگ واسه چی زنده باشم وقتی نیستی پیشم , دانلود اهنگ واسه چی زنده باشم وقتی که نیستی پیشم عذاب رفتن تو تیشه زده به ریشم , آهنگ واسه چی زنده باشم وقتی ک نیستی پیشم , دانلود آهنگ واسه چی زنده باشم وقتی که نیستی پیشم عذاب رفتن تو تیشه زده , دانلود آهنگ واسه چی زنده باشم وقتی نیستی پیشم , دانلود واسه چی زنده باشم , دانلود اهنگ چرا باید فقط غم حال منو بپرسه , دانلود آهنگ واسه چی زنده باشم وقتی تو نیستی پیشم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام