loading...

بیتاب | دانلود آهنگ غمگین، عاشقانه و قدیمی

دانلود آهنگ من باورت داشتم که بد تموم شد اخرش واسم

اعلانات
آخرین ارسال های انجمن
عابد مولایی بازدید : 436 شنبه 10 شهریور 1397 نظرات (0)

 آهنگ من باورت داشتم که بد تموم شد اخرش واسم+متن آهنگ

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید

متن آهنگ من باورت داشتم که بد تموم شد

من اون آدم غد بدم که با فکرت میره کل شبم ولی دیگه نمخوام ببینمت نه حرفتم

حوصلم سر من اون آدم غد بدم که واست کشیدم سرفه کردم میدونی طلبم یه عمره ازت

من باورت داشتم که بد تموم شد اخرش واسم نمیزارم واسه تو باز از احساسم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید این سایت در کدام زمینه فعالیت بیش تری داشته باشد؟
    شما دختر هستید یا پسر ؟
    پیوندهای روزانه
    کدهای اختصاصی
    ما را دنبال کنید دراینستاگرام